Veelgestelde vragen

Op deze pagina geven wij antwoord op eventuele vragen over onze producten en het bestellen daarvan. Heb je na het lezen van deze vragen en antwoorden nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Hoe werken de Deurklink Buffers?

In deze video laten wij duidelijk zien hoe onze Deurklink Buffers werken.

Passen de Deurklink Buffers om mijn deurklinken?

Iedere Deurklink Buffer heeft twee ronde gaten waarvan er één groter is dan de ander. Daarnaast zijn ze een beetje op te rekken. Dit is om er voor te zorgen dat ze om vrijwel iedere deurklink passen. Mocht het met beide kanten niet lukken, dan kun je de deurstoppers even in warm water leggen zodat deze makkelijker op te rekken zijn. Als het dan nog niet lukt zijn de Deurklink Buffers helaas niet geschikt voor je deurklinken.

Weet je het nog niet helemaal zeker? Het is ook mogelijk om 1 gratis Deurklink Buffer te bestellen. Zo kun je het product proberen en mocht het voor jou niet werken, dan kun je ‘m bijvoorbeeld aan iemand anders geven!

Hoe lang is de levertijd?

Wij hanteren wekelijks 3 vaste verzenddagen: maandag, woensdag en vrijdag. Alle bestellingen die voor 14:00u op deze dagen worden geplaatst gaan mee in de verzending. Alle bestellingen die na 14:00u worden geplaatst gaan mee op de eerstvolgende verzenddag. Het komt voor dat wij de bestelling al eerder voorbereiden en je ontvangt dan alvast een e-mail dat de bestelling is afgerond.

De deurstoppers en Deurklink Buffers in onze webwinkel zijn direct uit voorraad leverbaar. Je hebt deze in Nederland en België gemiddeld binnen 3-5 werkdagen na verzending in huis. Voor andere landen geldt ca. 4-8 werkdagen.

Onze bestellingen worden verzonden met PostNL, DHL of DPD. Als wij je bestelling als pakket verzenden, ontvang je van ons een Track & Trace code zodat je de bestelling kunt volgen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt je bestelling veilig en snel betalen met een van de onderstaande betaalmethodes:

– iDEAL
in3 – Betaal in 3 keer, 0% rente
– Achteraf betalen (via Billink of Klarna)
– Cadeaukaarten (Webshop Giftcard, VVV Cadeaukaart, Good4fun)
– Creditcard
– Apple Pay
– Bancontact
– SOFORT Banking
– EPS
– Giropay
– Belfius
– ING Home’Pay
– KBC/CBC-Betaalknop
– PayPal
– Overboeking

Kan ik mijn bestelling in termijnen betalen?

Ja, dat is mogelijk via in3. Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In 3 keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Bij DeurstopperShop.nl kun je een artikel binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren. Klik hier om meer over retourneren te lezen.